Salam Taaruf

9 responses

23 05 2008
razani

Alhamdulillah….terjawab soalan ana. Rupanya anta dah buat rumah baru. So nice…. nampak lebih ceria. Semoga terus istiqamah dalam melalui medan perjuangan ini.

17 06 2008
adeeb

aik…hijrah ke ni?

17 06 2008
maghfirah

Hijrah gapo pulok…? Awal Muharram 1430 lambat lagi lah…

12 09 2008
ikhwan

salam..
laa.. ni blog abe ji ruponyo..
br tau.. hehe..
best baco blog ni…🙂

21 09 2008
epilogrijal

Salam,…

Maghfirah,

Ana hanya respon dr tinggalan catitan nta.daftar blogklate?macam mane nk daftar?.aper kelebihannya…mohon bantuan

http://www.epilogrijal.blogspot.com

1 12 2008
pemuda berfikir

salam,fizi banyak sangat gambar,bagus jugak tapi org nak baca articel dalam blog bukannya nak tengok gambar.

1 12 2008
maghfirah

Tak semua orang suka membaca, ada jugak orang yang suka melihat gambar, grafik, klip dan sebagainya, jadi pelbagaikanlah, jangan terhad kepada tulisan sahaja.🙂

Citarasa orang ni tak sama..🙂

3 05 2009
syam ghaz

Salam,

Permulaan yang baik, teruskan usaha dalam medan ini. Semoga berjaya.

Syam Ghaz

28 06 2009
annasru

ana plagiat gambar tokguru sebelah tu. letok dale blog dato taki… bereh deh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: